میز ناهار خوری مدرن

برای خرید میز نهارخوری مدرن  بهتر است مدلی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما هماهنگ باشد. امروزه تنوع بسیار بی‌نظیری در طرح‌‌ها و مدل‌های میز ناهارخوری به وجود آمده است که حتی انتخاب را برایمان مشکل‌تر می‌کند. در میان این مدل‌ها، میز ناهارخوری گرد و مدرن نیز طرفداران بسیار زیادی دارند .

اگر شما نیز به دکوراسیون با سبک مدرن علاقه دارید و تصمیم گرفته‌اید یک میز ناهارخوری با این سبک خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که با ما تا ادامه این مطلب همراه باشید تا در مورد میز ناهارخوری گرد و ایده‌هایی که می‌تواند به زیباتر به نظر رسیدن آن کمک کند، صحبت کنیم.

 

 

انواع میز نهارخوری مدرن 

مدل‌های میز نهارخوری مدرن  تنوع بسیار بالایی دارند که شما نیز می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه و ابعاد منزلتان یک مدل زیبا را انتخاب کنید. در زیر به بعضی از معروف‌ترین این مدل‌ها اشاره می‌کنیم:

میز ناهار خوری گرد

میز ناهارخوری با مدل گرد می‌تواند انتخاب ایده‌‌آلی برای افراد سخت‌پسند باشد و همچنین این مدل میز نسبت به انواع مستطیلی و مربعی می‌تواند جو صمیمانه‌تری را به وجود بیاورد.

میز نهارخوری  گردان

یکی از انواع مدل‌های میز ناهارخوری گرد، میز ناهارخوری گردان است که در بین مدل‌های بسیار پر طرفدار قرار دارد. در قسمت مرکز این میز صفحه‌ای گردان قرار گرفته است که با زاویه‌ی ۳۶۰ درجه می‌چرخد. در بعضی مدل‌ها قیمت میز ناهارخوری گردان به نسبت بالاتر است. البته این قیمت می‌تواند با توجه به جنس چوب و متریال به کار رفته در ساخت میز و صندلی‌ها متنوع باشد.

میز نهارخوری مدرن کلاسیک

میز ناهارخوری کلاسیک که طرفداران بسیار زیادی هم دارد، معمولا فضای بیشتری را نسبت به میزهای چوبی ساده اشغال می‌کند و زیبایی چشم‌نوازی دارد.

میز نهارخوری مدرن  کم جا

فضای موجود در منزل‌های امروزی اغلب ابعاد محدودی دارد و برخی افراد به دنبال میزهایی هستند که فضای کمتری را اشغال کند. میز ناهارخوری کم جا از مدل‌هایی است که خرید آن بسیار مقرون به صرفه بوده و در مقایسه با میزهای گردان فضای کمتری را اشغال می‌کند.

میز ناهارخوری مدرن چوبی

وسایل چوبی همیشه حس و حال خوبی از طبیعت را به منزل شما منتقل می‌کنند. یکی از انواع میز ناهارخوری مدرن، میز چوبی است. شما می‌توانید با توجه به فضای منزل خود، رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و میزی متناسب با بودجه‌تان را خریداری کنید.

میز ناهار خوری مدرن سفید

رنگ سفید همیشه طرفداران خاص خود را داشته و هیچ وقت از مد نمی‌افتد. این رنگ قابلیت هماهنگی و ست شدن با هر رنگ در دکوراسیون منزل را دارد و به همین دلیل میزناهارخوری مدرن با رنگ سفید می‌تواند، انتخابی ایده‌آل برای افرادی باشد که سبک مدرن را برای دکوراسیون خود انتخاب می‌کنند.

 

نکات مهم در زمان خرید میز ناهار خوری گرد و مدرن

قبل از خرید میز ناهارخوری مدرن، بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید که در ادامه این مطلب به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

 

عرض میز نهارخوری مدرن را در نظر داشته باشید

عرض استاندارد و مناسب برای میزناهارخوری یک متر و ده سانتی‌متر است. با وجود این ابعاد شما می‌توانید ظروف غذا، ظروف شیشه‌ای، تزئینات میز، شمع، بطری‌های نوشیدنی و وسایل تزئینی خود را به راحتی روی آن چیدمان کنید و از میز ناهارخوری خود لذت ببرید.

 

ارتفاع میز ناهار خوری گرد را در نظر بگیرید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید میز ناهارخوری باید در نظر داشته باشید، ارتفاع صندلی غذاخوری است. اگر این ارتفاع مناسب نباشد ممکن است در هنگام سرو غذا دچار مشکل بشوید.

 

میز ناهار خوری گرد انتخاب کنید

میز ناهارخوری گرد برای آشپزخانه‌ای کوچک و نقلی می‌تواند گزینه خوبی باشد. میز ناهارخوری با سبک مدرن و مدل گرد، فضای آشپزخانه را زیبا و جادارتر نشان میدهد. قیمت این میزها نیز در مقایسه با میز گردان مناسب‌تر است اما وجود صفحه گرد می‌تواند آپشن خوبی برای یک میز غذاخوری گرد باشد که ارزش پرداخت هزینه را نیز دارد.

 

میز نهارخوری مدرن سفید انتخاب کنید

رنگ سفید می‌تواند ظاهری زیبا و چشم‌نواز در فضای منزل شما ایجاد کند و این رنگ انتخابی ایده‌آل است. برای تزئین میز ناهارخوری سفید می‌توانید از رنگ‌های روشن مثل کرم، صورتی چرک و صورتی روشن، استفاده کنید. همچنین می‌توانید روی میز گلدان گل، رومیزی و شمع قرار بدهید و این زیبایی و جلوه را چندین برابر کنید.

 

میز نهارخوری مدرن شیشه‌ای انتخاب کنید

میز ناهارخوری شیشه‌ای نیز این روزها طرفدران بسیار زیادی پیدا کرده و جایگاه خاصی در دکوراسیون مد روز دارد. این سبک دکور را می‌توانید برای کل خانه در نظر بگیرید یا اینکه میز ناهارخوری گرد شیشه‌ای را برای آشپزخانه خود خریداری کنید. این مدل میز می‌تواند فضای آشپزخانه را بسیار دلبازتر نشان بدهد همچنین برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی نیز بسیار کاربردی است.

 

میز ناهارخوری مدرن و خاص بخرید

این امکان نیز وجود دارد که شما میز ناهارخوری مدرن را با توجه به سلیقه و بودجه خودتان سفارش بدهید. برخی از برندها این امکان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا ابعاد، رنگ و تعداد صندلی‌های میز ناهارخوری خود را به صورت دلخواه سفارش بدهند. پس می‌توانید از این فرصت برای ثبت سفارشتان استفاده کنید و میزی را بخرید که با دکوراسیون مورد نظرتان و فضایی که قرار است میز را در آن چیدمان کنید هماهنگ باشد.

 

ایده‌هایی برای تزیین و زیباتر کردن میز غذاخوری مدرن

بعد از خرید میز ناهارخوری گرد می‌توانید آن را تزئین کنید. در ادامه نیز ایده‌هایی ساده را پیشنهاد می‌کنیم که می‌تواند به شما برای زیباتر شدن میز غذاخوری کمک کند که به شرح زیر هستند.

 

میز ناهار خوری گرد و مدرن خود را روی فرش بگذارید

برای اینکه نظم و چیدمان میز و صندلی‌های آن حفظ شود، می‌توانید آن را روی یک فرش چیدمان کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که طول و عرض فرش از هر طرف میز باید ۶۰ سانتی‌متر بیشتر باشد. این کار علاوه بر حفظ تناسب به نظم بیشتر صندلی‌ها نیز کمک می‌کند.

 

روی میز نهارخوری مدرن خود یک گلدان قرار دهید

میز ناهار خوری گرد با قرار دادن یک گلدان گل زیبایی بی‌نظیری را به وجود می‌آورد. گلدان روی میز حس و حال طبیعت را منتقل می‌کند و اگر برای تزئین میز ناهار خوری گرد از یک گلدان زیبا استفاده کنید، قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌تر از میز گرد گردان خواهد داشت. البته این نوع میز هم با وجود قیمت بالاتر مدل بسیار زیبا و شیکی برای خرید است.

 

از زیر بشقابی به جای سفره استفاده کنید

برای تمیز ماندن رومیزی، ما ایرانی‌ها عادت داریم تا از سفره استفاده کنیم. اما استفاده از سفره با وجود اینکه از لحاظ بهداشتی بسیار مفید است، ممکن است از نظر ظاهری طرفدار نداشته باشد و تزئینات میز را خراب کند. استفاده از زیر بشقابی و زیر لیوانی می‌تواند ایده فوق‌العاده‌ای باشد. شما می‌توانید با توجه به مدل میز و سایر تزئینات زیر بشقابی و زیر لیوانی‌های زیبایی از جنس‌های مختلف حصیری، پارچه‌ای و … را روی میز چیدمان کنید.

 

برای زیبایی هرچه تمام‌تر میز ناهار خوری از شمع استفاده کنید

شمع‌ها زیبایی و درخشش بی‌نظیری را به وجود می‌آورند و همزمان انرژی بسیار مثبتی دارند. با کمی دقت و سلیقه می‌توانید شمع‌های خود را در کنار گلدان روی میز چیدمان کنید. این شمع‌ها فضا را رمانتیک و جذاب می‌کند.

 

سخن پایانی

در این مقاله در مورد میز ناهارخوری گرد با سبک مدرن صحبت کردیم. در انواع مدل‌های میزناهارخوری گرد مدلی گردان به نسبت قیمت بالاتری دارد و در نهایت شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌تان میز غذاخوری مورد پسند خود را خریداری کنید. با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله برای خرید و تزئین میز ناهارخوری گرد بیان شد، امیدواریم بتوانید، به راحتی میز مورد علاقه‌تان را برای خانه‌ی رویایی خود خریداری کنید. از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید متشکریم.

Skip to content