میزناهارخوری جدید

یکی از اجزای اصلی دکوراسیون هر خانه که بسیار کاربردی بوده و انتخاب آن به دقت و حساسیت بالایی نیاز دارد، میز ناهارخوری است. تنوع مدل‌های موجود در بازار به حدی بالاست که افراد با سلیقه‌های مختلف و هر بودجه‌ای می‌توانند میز ناهار خوری مورد نظرشان را چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین خریداری کنند.

در این مطلب ویژگی‌های میز ناهارخوری جدید را بررسی می‌کنیم.

هم‌چنین می‌خوانیم:

⦁ فاکتورهای موثر بر قیمت صندلی و میزناهارخوری جدید

⦁ تنوع میز ناهارخوری از مدل ۶ نفره تا میز ناهارخوری ۸ نفره

⦁ مزایای خرید اینترنتی و قیمت میز ناهارخوری

با ما در مطالعه متن همراه شوید.


میز ناهار خوری: از تنوع در مدل تا گوناگونی قیمت!

در انتخاب صندلی و میز ناهارخوری، فاکتورهای گوناگونی موثر هستند و این انتخاب برای هر خانواده‌ای اهمیت ویژه خود را دارد. این عوامل از ابعاد و متراژ فضایی که قرار است میز در آن قرار بگیرد، سبک و شکل ظاهری تا سلیقه اعضای خانواده متغیر است و نکاتی هستند که بهتر است قبل از خرید در نظر گرفته شوند.

در کنار همه موارد قیمت میز ناهار خوری نیز می‌تواند در انتخاب و خرید نهایی تاثیرگذار باشد و در واقع میزان بودجه برای خرید، یکی از موارد اصلی محسوب می‌شود.

نمونه‌های میز در ابعاد ۶ نفره و ۸ نفره، امروزه جز پر طرفدارترین انواع میز ناهارخوری بوده و از طرف خانواده‌ها نیز با استقبال زیادی روبرو هستند.

به عنوان مثال میز ناهارخوری ۸ نفره در سالن پذیرایی یا بخشی از نشیمن چیدمان می‌شود و برای استفاده اعضای خانواده و مهمانی‌ها می‌تواند، کاربرد داشته باشد.

در خانه‌هایی با متراژ محدودتر، معمولا میز ناهارخوری با تعداد کمتر در آشپزخانه یا بخشی از هال چیدمان می‌شوند.


از ویژگی‌های میز ناهار خوری جدید بیشتر بدانیم!

تنوع محصولات دکوراتیو و تولید مدل‌های جدید و مد روز، این روزها به حدی بالاست که هم در نمایشگاه‌های حضوری و هم در فضای مجازی توانسته سلیقه‌های مختلف را راضی نماید که این تنوع علاوه بر استانداردهای ساخت به قیمت میز ناهارخوری نیز مرتبط است.

یکی دیگر از نمونه‌های این تولیدات میز ناهارخوری مدل جدید است که در انواع ابعاد ۶ نفره و ۸ نفره برای ارائه به مشتریان تولید و عرضه می‌شود.

تولیدات صندلی و میز ناهارخوری با وجود تنوع بالای طراحی و ابعاد ساخت، در نهایت باید از استاندارهایی پیروی کنند که بدون در نظر گرفتن این استانداردها زیبایی، کیفیت و کاربرد لازم را نخواهند داشت.


برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها عبارتند از:

ارتفاع میز ناهار خوری: اندازه ارتفاع میز یکی از فاکتورهای مهم برای استفاده اعضای خانواده است که در راحتی آن‌ها به هنگام صرف غذا تاثیر بسیار زیادی دارد. این ارتفاع با توجه به متوسط قد اعضای خانواده باید قبل از خرید اندازه‌گیری شده و در صورت داشتن تناسبات کافی میز خریداری شود.

تفاوتی ندارد که میز ناهارخوری شما با ابعاد ۶ نفره یا ۸ نفره خریداری شود، در هر صورت ارتفاع آن باید به نحوی باشد که اعضای خانواده هنگام صرف غذا راحت باشند و تسلط کافی به میز غذاخوری داشته باشند.


حجم و ظرفیت میز و صندلی ناهار خوری:

درباره تعداد صندلی‌ها و نفرات میز، می‌توان با توجه به اینکه روزانه چه تعداد افرادی از میز ناهارخوری استفاده می‌کنند، تصمیم‌گیری کرد. البته برای تعیین این ابعاد علاوه بر تعداد اعضای خانواده بهتر است، مهمان‌هایی که بیشتر به خانه دعوت می‌شوند را نیز در نظر بگیریم. اگر خانوده‌ای پر جمعیت و با رفت و ‌آمد زیاد دارید می‌توانید میز ناهارخوری جدید خود را با ابعاد ۸ نفره یا حتی ۱۲ نفره نیز انتخاب کرده و سفارش بدهید.

البته خرید این میز با ابعاد بزرگ به این شرط است که فضای کافی برای چیدمان آن در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت میزی با ابعاد بسیار بزرگ برای خانه‌ی شما کارایی نخواهد داشت و ممکن است نتوانید آن را به درستی چیدمان کنید.

در مورد جنس میز ناهار خوری حساس باشید!

جنس و متریال مصرفی که برای ساخت محصولات به کار می‌رود نیز از جمله ملزوماتی است که برای تهیه دکوراسیون منزل اهمیت بالایی دارد. مدل‌های مختلف میز ناهارخوری ۶ نفره چوبی و مدل‌های ۸ نفره میز ناهارخوری از جنس چوب یا پایه استیل، در خانه‌های امروزی طرفداران بسیار زیادی دارد و انتخاب هر یک از این نوع متریال به بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده و سلیقه افراد بستگی دارد.


قیمت میز ناهار خوری به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

در تعیین قیمت میز ناهارخوری عوامل زیادی موثرند که از جمله آن‌ها می‌توان مواد و متریال مصرفی در تولید و کیفیت برند سازنده را نام برد.

به طور مثال قیمت میز ناهارخوری ۶ نفره با در نظر گرفتن فناوری ساخت و سبکی که در تولید آن به کار گرفته می‌شود، تعیین خواهد شد و این بدیهیست که قیمت نهایی این میز با مدل ۸ نفره‌ای از جنس استیل متفاوت است. در تعیین این قیمت نیز عوامل دیگری نیز مانند نوع برند و محل خرید نیز موثر هستند.

خرید اینترنتی مقرون به صرفه است، زیرا برای رسیدن به محصول نهایی، واسطه‌ای وجود ندارد و می‌توان میز و صندلی غذاخوری را با شرایط و قیمت مناسب‌تری خریداری کرد.


سخن آخر

تهیه میز و صندلی ناهارخوری، متناسب با ابعاد هر خانه از موارد مهمی است که زیبایی و راحتی را برای فضای اطراف خود به وجود می‌آورد. قیمت نهایی آن به عوامل مختلفی از کیفیت متریال گرفته تا ابعاد و تعداد نفرات را شامل می‌شود.

در میان ابعاد مختلف میز ناهارخوری، مدل‌های ۶ نفره و ۸ نفره در بین خانواده‌ها بیشترین طرفدار را دارند از اصلی‌ترین اقلام خرید به شمار می‌آیند.

برندهای متنوعی نیز در تلاش هستند تا با ارائه‌ی محصولاتی کاربردی و مختلف، مثل میز ناهارخوری ۶ نفره به بالا، بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کرده و نیازشان را با توجه به سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده برآورده نمایند.

در پایان پیشنهاد ما این است که قبل از خرید میز ناهارخوری ۸ نفره به سایت‌ها و فروشگاه‌های مجازی این محصولات سر بزنید و ضمن بررسی و مقایسه قیمت‌ها تنوع بالای این مدل‌ها را نیز مشاهده نمایید.

Skip to content