مبلمان اداری چستر

راهنمای کامل برای خرید مبلمان اداری چستر

یکی از اصلی‌ترین ملزومات در اداره‌ها و شرکت‌ها مبلمان اداری است که برای راحتی کارمندان و مهمانان در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انتخاب بهترین مدل، با کیفیتی بالا پیشنهاد می‌کنیم تا با ویژگی‌های مبلمان اداری چستر نیز آشنا شوید و برای داشتن خریدی موفق این سبک مبلمان را نیز در نظر داشته باشید.

در این مطلب به ویژگی‌های مبل چستر اشاره می‌کنیم که به شما برای داشتن خریدی بهتر کمک می‌کند. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


ویژگی‌های ظاهری مبلمان اداری چستر

انواع مدل‌های متنوع مبلمان اداری با متریال‌های مختلف در بازار موجود هستند. یکی از انواع متنوع مبل چستر که بسیار پر طرفدار است، مبل چستر با روکش چرم است که زیبایی ظاهری فوق‌العاده و نشیمن بسیار راحتی دارد.

وجه تمایز مبلمان چستر از سایر مبلمان‌ها پایه و دسته‌های استوانه‌ای شکل آن است. پشتی و نشیمن این نوع مبلمان نیز دارای لمسه‌ها و دکمه‌هایی است که این مبلمان را در برابر سایر مدل‌ها متفاوت می‌کند. ظاهر مبلمان چستر باعث جلب توجه ارباب رجوع می‌شود که این ویژگی برای قرار گرفتن در دفتر کار یا فضای شرکت، مزیت محسوب می‌شود.


مبلمان اداری چستر برای کدام دکوراسیون استفاده می‌شود؟

در طراحی و دکوراسیون داخلی مبلمان‌های اداری از سبک‌های مدرن، کلاسیک یا تلفیقی از دو سبک استفاده می‌شود. مبلمان چستر به راحتی هم با سبک مدرن هماهنگ شده و هم می‌تواند تکمیل کننده‌ی یک دکوراسیون کلاسیک باشد.

مبلمان چستر به همان اندازه که لاکچری و شیک هستند و می‌توانند در دکوراسیون کلاسیک قرار بگیرند، سادگی و بی زرق و برق بودن آن‌ها موجب می‌شود که بتوان این سبک مبلمان را در هر دکوراسیون مدرنی چیدمان کرد.


هنگام خرید مبلمان اداری چستر باید به چه مواردی دقت کنیم؟

برای داشتن رضایت بیشتر ار خرید محصول بهتر است ویژگی‌های آن را در نظر بگیرید. تا مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید. در این مطلب به بعضی از ویژگی‌های مبل چستر می‌پردازیم و آن‌ها را برایتان شرح می‌دهیم تا بتوانید بهترین مبلمان چستر مناسب با محیط کارتان را انتخاب کنید.

  • مدل‌های مختلف مبل اداری چستر
  • متریال مورد استفاده برای روی مبل چستر
  • جنس فوم مبل چستر
  • ارتفاع پشتی و نشیمن مبل چستر

مدل‌های مختلف مبل اداری چستر

به دلیل استقبال بالا از انواع مبل چستر این مبلمان با تعداد مختلف، تک نفره، دو نفره و سه نفره طراحی شده است. در صورتی که فضای کمتری برای چیدمان مبل چستر داشته باشید نیز می‌توانید انواع مدل‌های مناسب برای دو نفر یا تک نفره را برای شرکت و محل کار خود خریداری نمایید. در صورتی که فضای شرکت بزرگ است و احتیاج به مبلمان با تعداد بیشتری دارید، مدل‌های سه نفره می‌توانند برای شما گزینه بهتری باشند.


انواع متریال‌های مورد استفاده برای رویه مبل اداری چستر

مبل چستر با جنس چرم شناخته می‌شود و اغلب جنس این مبلمان چرم است. اما در ساخت این مدل مبلمان از انواع متریال‌های مختلف مثل انواع پارچه نیز به کار گرفته می‌شود. در مطلب زیر به انواع این متریال‌ها می‌پردازیم.

  • مبل چستر پارچه‌ای

از متریال‌های اصلی که برای تولید مبل چستر استفاده می‌شود پارچه‌هایی با دوام هستند که در برابر گرد و غبار و تابش نور آفتاب مقاومت بالایی دارند و به راحتی تغییر رنگ نمی‌دهند.

کیفیت پارچه از مهم‌ترین مواردی است که به هنگام خرید مبل باید به آن دقت کنید. تا مبلمان در برابر استفاده‌های مکرر، پرز خود را از دست ندهد و خراب نشود. مبلمان باید در برابر شستشو و تمیز کردن نیز مقاومت خوبی داشته باشد و به راحتی قابل تمیز کردن باشد.

  • مبل چستر پلی استر

پلی استر نیز یکی از پارچه‌هاییست که برای ساخت مبلمان اداری چستر استفاده می‌شود. قیمت این پارچه نیز بسیار مقرون به صرفه است و ویژگی اصلی آن این است که در برابر چین و چروک مقاومت بالای دارد و گرد و غبار روی آن به راحتی تمیز نمی‌شود.

  • مبل چستر چرمی

مبلمان اداری با جنس روکش چرم، طرفداران زیادی دارد که باعث می‌شود تا محیط شیک و رسمی به نظر برسد. از طرفی برای تمیز کردن این مبلمان کافیست با یک دستمال گردو غبار را از روی آن پاک کرد. البته بهتر است این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت مبل چستر با جنس چرم از سایر مدل‌ها بالاتر است.

  • مبل چستر کتان

پارچه کتان یکی از با دوام‌ترین متریال‌ها برای تولید مبلمان چستر است. پارچه کتان مقاومت بالایی دارد اما خیلی زود چروک می‌شود و آلودگی هوا و گرد و غبار را به خود جذب می‌کند. بنابراین گزینه خوبی برای محیط‌هایی با رفت و آمد زیاد محسوب نمی‌شود.


بهترین جنس فوم مبل چستر چه ویژگی باید داشته باشد؟

دو نوع فوم برای ساخت انواع مبلمان استفاده می‌شود. اما اگر خرید مبلی با دوام مد نظر شماست دقت کنید که فوم آن حتما سرد باشد. این نوع فوم خاصیت ارتجاعی بالایی داشته و در مدت زمان طولانی دوام بیشتری دارد و همچنین بسیار نرم و راحت است.

با یک روش ساده می‌توانید تشخیص بدهید که فوم مبل از نوع سرد است یا نه. برای امتحان انگشت خود را روی فوم فشار بدهید اکر فوم به حالت اول خود باز گردد فوم سرد است ولی اگر فرورفته بماند نشان‌دهنده این است که فوم گرم است.


ارتفاع پشتی و نشیمن مبل چستر چقدر باید باشد؟

هنگام خرید مبل چستر به اصول و قواعد کلی که برای یک مبل استاندارد تعریف شده است توجه کنید. مثلا ارتفاع نشیمن مبل چستر باید حدود ۴۵ سانتی‌متر باشد تا فردی که روی آن می‌نشیند پاهایش بالاتر از سطح زمین قرار نگیرد یا نشیمن برایش خیلی کوتاه نباشد.

ارتفاع پشتی چستر نیز اهمیت بالایی دارد. ارتفاع استاندارد برای این قسمت حدودا ۸۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید قبل از خرید، نشیمن مبل را امتحان کنید تا از درست بودن ابعاد آن مطمئن شوید.


جمع‌بندی

مبلمان اداری انواع متنوعی دارد که در محیط‌های ادرای کارمندان و مراجعه کنندگان از این مبلمان استفاده زیادی می‌کنند. در این مطلب به ویژگی‌ها و مزایای مبلمان اداری چستر برای استفاده در محیط‌های کاری اشاره کردیم و امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشند و بتوانید خریدی ایده‌آل برای شرکت خودتان داشته باشید.

Skip to content